loading...

کدنویسی بچه ها

بازدید : 22
جمعه 25 اسفند 1402 زمان : 10:26

با دانش آموزان راهنمایی شد از د تفاوت اسکرچ پایتون و تابع تشکیل شده است.

  • تابع un_lancer، بدون پارامتر، که یک Boolean برمی گرداند:

درست یا نادرست، بسته به شرایط مورد نیاز.

اینجاست که می توانیم فرکانس ظاهر را تغییر دهیم

یک صورت هنگام چرخاندن قالب با تغییر شرط if

randint(1،6)==1.

شرط if randint(1,25)<=4 توسط تفاوت اسکرچ پایتون پشتیبانی نظر داده شده است

برای مثال از کلید [2nd] و سپس [3].

این خط می تواند در مرحله دوم فعالیت مداخله کند

تحقق یک نتیجه را با احتمال 4 شبیه سازی کنید

25، ارزش

نزدیک به 1

6

.

توجه داشته باشید که باید کتابخانه تفاوت اسکرچ پایتون تصادفی را وارد کنید تا بتوانید

از تابع randint استفاده کنید

  • تابع n_launch با پارامتر n تعداد تکرارها که

تاس‌های 𝑛𝑛 را شبیه‌سازی می‌کند و فرکانس موفقیت را برمی‌گرداند

تابع un_throw.

در این کد به استفاده از شمارنده توجه کنید: متغیر c,

به 0 مقداردهی اولیه می شود، که تفاوت اسکرچ پایتون موفقیت های تابع un_launch را جمع می کند.

مقدار c/n به خوبی با فرکانس موفقیت آمیز مطابقت دارد

تابع un_throw بعد از 𝑛𝑛 تکرارها.

دارد:

  • در مورد این واقعیت که n_lancer(1000) همیشه مقدار تفاوت اسکرچ پایتون یکسانی را نمی دهد، توضیح بخواهید.
  • با استفاده از کتابخانه ti_plotlib، فرکانس موفقیت تابع را به صورت گرافیکی نشان دهید

un_throw بسته به تعداد پرتاب ها.

  • روی مجموع اعداد روی دو تاس که به طور همزمان پرتاب شده اند کار کنید.
  • تعداد چهره ها یا تعداد تاس ها را به طور معقولی تغییر دهید.

22

خلاصه: این فعالیت، کاملاً پیچیده و طولانی، مفاهیم تفاوت اسکرچ پایتون برگه های قبلی را دوباره سرمایه گذاری می کند تا بتواند

یک ستاره از پمپئی بسازید که از یک شش ضلعی منظم، مربع، الماس و مثلث تشکیل شده است.

متساوی الاضلاع

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; هندسه؛ ستاره پمپئی

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار با نتایج گرافیکی برای مشاهده مستقیم.

Represent: "حرکت از یک حالت نمایش به حالت دیگر" که با ساخت "به

دست» سپس بین کد و ساختار به عقب و جلو می رود.

محاسبه کنید: «الگوریتم‌های ساده را پیاده‌سازی آموزش برنامه نویسی نوجوانان کنید»، تفاوت اسکرچ پایتون در اینجا با استفاده از توابعی برای استفاده مجدد در طول دوره

از برنامه اصلی

وضعیت تحریک کننده

بازتولید یک شکل پیچیده ابتدا نیاز به تجزیه و تحلیل آن دارد،

سپس آن را به مشکلات فرعی تقسیم کنید.

به اصطلاح ستاره پمپئی را پیشنهاد کنید که نمایشی از آن مقابل است

به دانش آموزان با درخواست از آنها برای برنامه ریزی یک جن یا لاک پشت.

مشکل ساز

چگونه با برنامه نویسی چنین ستاره ای بسازیم؟

23

  • با کلاس: تصویر ستاره پمپئی را نمایش دهید و از دانش آموزان بپرسید که چگونه می توانند

آن را با برنامه نویسی بازتولید کنید. امکان درخواست اولین کار در خارج وجود دارد

کلاس و ابتدا درخواست تکثیر با دست یا با نرم افزار کنید

هندسه پویا

  • در گروه های 2 تا 4 دانش آموز: دانش آموزان بای تفاوت اسکرچ پایتون د در مورد روشی به منظور مدیریت آن توافق کنند

شکل های فرعی ساده متفاوتی که شکل پیچیده را تشکیل می دهند. این کار یک ربع نیاز دارد

تقریبا یک ساعت

  • ادغام: بازگرداندن چند گروه، گاهی اوقات فقط یک گروه کافی است. لطفا برای انجام این کار توسط

لایه های متوالی و گاهی اوقات یک تابع فرعی را با شکستن بیشتر آن تغییر می دهند. THE

مشکلات نقطه شروع و پایان و همچنین اندازه گیری زاویه را می توان نام برد

در جلسه عمومی یا در گروه های کوچک پس از آن.

  • در گروه های 2 تا 4 نفره دانش آموزان: دانش آموزان باید برنامه نویسی خود را ادامه دهند که باید در خارج از آن نهایی شود

کلاس.

  • برای پیشرفته ترین دانش آموزان: امکان ارائه یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

ممکن است، در انتهای برگه توضیح داده شده است.

در ادامه تصاویری در انتهای برنامه آمده است:

در اسکرچ با TI-83 Premium CE Edition Python

برای تمایز در این برگه، Scratch Python difference می توان یک پیشنهاد داد

ه

با دانش آموزان راهنمایی شد از د تفاوت اسکرچ پایتون و تابع تشکیل شده است.

  • تابع un_lancer، بدون پارامتر، که یک Boolean برمی گرداند:

درست یا نادرست، بسته به شرایط مورد نیاز.

اینجاست که می توانیم فرکانس ظاهر را تغییر دهیم

یک صورت هنگام چرخاندن قالب با تغییر شرط if

randint(1،6)==1.

شرط if randint(1,25)<=4 توسط تفاوت اسکرچ پایتون پشتیبانی نظر داده شده است

برای مثال از کلید [2nd] و سپس [3].

این خط می تواند در مرحله دوم فعالیت مداخله کند

تحقق یک نتیجه را با احتمال 4 شبیه سازی کنید

25، ارزش

نزدیک به 1

6

.

توجه داشته باشید که باید کتابخانه تفاوت اسکرچ پایتون تصادفی را وارد کنید تا بتوانید

از تابع randint استفاده کنید

  • تابع n_launch با پارامتر n تعداد تکرارها که

تاس‌های 𝑛𝑛 را شبیه‌سازی می‌کند و فرکانس موفقیت را برمی‌گرداند

تابع un_throw.

در این کد به استفاده از شمارنده توجه کنید: متغیر c,

به 0 مقداردهی اولیه می شود، که تفاوت اسکرچ پایتون موفقیت های تابع un_launch را جمع می کند.

مقدار c/n به خوبی با فرکانس موفقیت آمیز مطابقت دارد

تابع un_throw بعد از 𝑛𝑛 تکرارها.

دارد:

  • در مورد این واقعیت که n_lancer(1000) همیشه مقدار تفاوت اسکرچ پایتون یکسانی را نمی دهد، توضیح بخواهید.
  • با استفاده از کتابخانه ti_plotlib، فرکانس موفقیت تابع را به صورت گرافیکی نشان دهید

un_throw بسته به تعداد پرتاب ها.

  • روی مجموع اعداد روی دو تاس که به طور همزمان پرتاب شده اند کار کنید.
  • تعداد چهره ها یا تعداد تاس ها را به طور معقولی تغییر دهید.

22

خلاصه: این فعالیت، کاملاً پیچیده و طولانی، مفاهیم تفاوت اسکرچ پایتون برگه های قبلی را دوباره سرمایه گذاری می کند تا بتواند

یک ستاره از پمپئی بسازید که از یک شش ضلعی منظم، مربع، الماس و مثلث تشکیل شده است.

متساوی الاضلاع

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; هندسه؛ ستاره پمپئی

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار با نتایج گرافیکی برای مشاهده مستقیم.

Represent: "حرکت از یک حالت نمایش به حالت دیگر" که با ساخت "به

دست» سپس بین کد و ساختار به عقب و جلو می رود.

محاسبه کنید: «الگوریتم‌های ساده را پیاده‌سازی آموزش برنامه نویسی نوجوانان کنید»، تفاوت اسکرچ پایتون در اینجا با استفاده از توابعی برای استفاده مجدد در طول دوره

از برنامه اصلی

وضعیت تحریک کننده

بازتولید یک شکل پیچیده ابتدا نیاز به تجزیه و تحلیل آن دارد،

سپس آن را به مشکلات فرعی تقسیم کنید.

به اصطلاح ستاره پمپئی را پیشنهاد کنید که نمایشی از آن مقابل است

به دانش آموزان با درخواست از آنها برای برنامه ریزی یک جن یا لاک پشت.

مشکل ساز

چگونه با برنامه نویسی چنین ستاره ای بسازیم؟

23

  • با کلاس: تصویر ستاره پمپئی را نمایش دهید و از دانش آموزان بپرسید که چگونه می توانند

آن را با برنامه نویسی بازتولید کنید. امکان درخواست اولین کار در خارج وجود دارد

کلاس و ابتدا درخواست تکثیر با دست یا با نرم افزار کنید

هندسه پویا

  • در گروه های 2 تا 4 دانش آموز: دانش آموزان بای تفاوت اسکرچ پایتون د در مورد روشی به منظور مدیریت آن توافق کنند

شکل های فرعی ساده متفاوتی که شکل پیچیده را تشکیل می دهند. این کار یک ربع نیاز دارد

تقریبا یک ساعت

  • ادغام: بازگرداندن چند گروه، گاهی اوقات فقط یک گروه کافی است. لطفا برای انجام این کار توسط

لایه های متوالی و گاهی اوقات یک تابع فرعی را با شکستن بیشتر آن تغییر می دهند. THE

مشکلات نقطه شروع و پایان و همچنین اندازه گیری زاویه را می توان نام برد

در جلسه عمومی یا در گروه های کوچک پس از آن.

  • در گروه های 2 تا 4 نفره دانش آموزان: دانش آموزان باید برنامه نویسی خود را ادامه دهند که باید در خارج از آن نهایی شود

کلاس.

  • برای پیشرفته ترین دانش آموزان: امکان ارائه یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

ممکن است، در انتهای برگه توضیح داده شده است.

در ادامه تصاویری در انتهای برنامه آمده است:

در اسکرچ با TI-83 Premium CE Edition Python

برای تمایز در این برگه، Scratch Python difference می توان یک پیشنهاد داد

ه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 742
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 198
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 964
  • بازدید ماه : 1584
  • بازدید سال : 2499
  • بازدید کلی : 8772
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی