هدف فوری گراهام طراحی یک محیط سرگرم کننده بود که آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ مهارت های فنی و زندگی را عمیق تر می کند و در عین حال به بچه های بیشتری فرصت می دهد تا کدنویسی را بیاموزند، که گاهی اوقات "سواد قرن بیست و یکم" نامیده می شود. او همچنین اشاره می کند که کودکان ایالات متحده در موضوعات STEM از بقیه دنیا عقب تر هستند.
این فرنچایز در ماه مارس افتتاح شد. قبل از راه اندازی، مالکان مشترک لیزا و جان ساموئلسن به سادگی به دنبال یک برنامه کدنویسی برای دختر 9 ساله خود بودند.
لیزا ساموئلسن، که همچنین به عنوان مجوز نرم افزار به کار خود ادامه می دهد، می گوید: «بچه ها می توانند در خانه کدنویسی کنند، و این فوق العاده است، اما وقتی به یک نقطه چالش برسند، بیشتر بچه ها عقب می نشینند و روی چیزی تمرکز می کنند که در آن مهارت دارند. مدیر برای Autodesk.
در یک بعد از ظهر اخیر، کمربند سفیدهایی مانند بن آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ منارد 10 ساله با یکی از والدین به داخل لابی قدم می زنند. نینجاها به دوجو برخورد کردند. برخی از والدین ترک می کنند. دیگران، مانند مادر بن، سامانتا منارد، در لابی می مانند و گپ می زنند.
برای من آنقدر تاثیرگذار است که او می تواند بازی های خودش را بسازد. منارد با ایرانیان سایبر خنده می گوید: او در مورد آن با من صحبت می کند و من می گویم: "من نمی دانم شما چه می گویید." ما همیشه به دنبال چیزی هستیم که علاقه او را برانگیزد. این ممکن است یکی از آن چیزها باشد.»
در داخل اتاق مخصوص بچه ها، بن قبلاً در حال اضافه کردن خطوط کد به بازی مبتنی بر برنامه درسی خود، «دوجو مهاجمان» است.
او دقیقاً نوع توصیفی را که مادرش را گیج میکند،آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ توضیح میدهد: «این دکلها فرو میروند، و من به جای نینجا و شوریکن از یک بیگانه و یک لیزر استفاده میکنم. شما قرار است تمام دکل ها را قبل از اینکه به زمین برسند، نابود کنید.»
بن می گوید: «خیلی سرگرم کننده است. "این مرا تشویق می کند تا کارهای بیشتری انجام دهم. این همچنین به من یک هدف می دهد تا از کمربند سفید بالا بروم." استارتآپ کلیشهای سیلیکون ولی: گروهی از مردان 22 ساله با مهارتهای اجتماعی صفر، تا آخر شب کدنویسی میکنند و سعی میکنند اپلیکیشنی را راهاندازی کنند که ظاهراً قرار است دنیا را تغییر دهد.
این تصویر مسئول بسیاری از تصورات غلط در مورد صنعت فناوری است. مانند بسیاری از کلیشه ها، اگر به اندازه کافی دقت کنید، حقیقتی در آن وجود دارد. حتی امروزه، استارتآپهایی وجود دارند که به این شکل ظاهر میشوند، و البته بسیاری از بزرگترین داستانهای موفقیت آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ در فناوری در روزهای ابتدایی خود از این الگو پیروی کردند.
اما شرکتهایی نیز وجود دارند که - از طریق تلاش یا تصادف - بسیار متنوعتر هستند. از بین انواع مختلف تنوع، جنسیت و قومیت بیشتر مورد بحث قرار می گیرد. اما سن به همان اندازه ارزش توجه دارد.
بنابراین، آیا 30 سالگی برای شروع یک حرفه جدید در نرم افزار زیاد است؟
هیچ وقت برای یادگیری کدنویسی دیر نیست. مردم مهارت های کدنویسی آموزش ساخت بازی با اسکرچ را در دهه 60 سالگی و بالاتر آموخته اند و بسیاری از افراد تغییر شغل نقش های جدیدی به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار پیدا کرده اند. اما اگر بعد از 30 سالگی در حال یادگیری کدنویسی هستید، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا خودتان را برای موفقیت آماده کنید.
هدف فوری گراهام طراحی یک محیط سرگرم کننده بود که آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ مهارت های فنی و زندگی را عمیق تر می کند و در عین حال به بچه های بیشتری فرصت می دهد تا کدنویسی را بیاموزند، که گاهی اوقات "سواد قرن بیست و یکم" نامیده می شود. او همچنین اشاره می کند که کودکان ایالات متحده در موضوعات STEM از بقیه دنیا عقب تر هستند.
این فرنچایز در ماه مارس افتتاح شد. قبل از راه اندازی، مالکان مشترک لیزا و جان ساموئلسن به سادگی به دنبال یک برنامه کدنویسی برای دختر 9 ساله خود بودند.
لیزا ساموئلسن، که همچنین به عنوان مجوز نرم افزار به کار خود ادامه می دهد، می گوید: «بچه ها می توانند در خانه کدنویسی کنند، و این فوق العاده است، اما وقتی به یک نقطه چالش برسند، بیشتر بچه ها عقب می نشینند و روی چیزی تمرکز می کنند که در آن مهارت دارند. مدیر برای Autodesk.
در یک بعد از ظهر اخیر، کمربند سفیدهایی مانند بن آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ منارد 10 ساله با یکی از والدین به داخل لابی قدم می زنند. نینجاها به دوجو برخورد کردند. برخی از والدین ترک می کنند. دیگران، مانند مادر بن، سامانتا منارد، در لابی می مانند و گپ می زنند.
برای من آنقدر تاثیرگذار است که او می تواند بازی های خودش را بسازد. منارد با ایرانیان سایبر خنده می گوید: او در مورد آن با من صحبت می کند و من می گویم: "من نمی دانم شما چه می گویید." ما همیشه به دنبال چیزی هستیم که علاقه او را برانگیزد. این ممکن است یکی از آن چیزها باشد.»
در داخل اتاق مخصوص بچه ها، بن قبلاً در حال اضافه کردن خطوط کد به بازی مبتنی بر برنامه درسی خود، «دوجو مهاجمان» است.
او دقیقاً نوع توصیفی را که مادرش را گیج میکند،آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ توضیح میدهد: «این دکلها فرو میروند، و من به جای نینجا و شوریکن از یک بیگانه و یک لیزر استفاده میکنم. شما قرار است تمام دکل ها را قبل از اینکه به زمین برسند، نابود کنید.»
بن می گوید: «خیلی سرگرم کننده است. "این مرا تشویق می کند تا کارهای بیشتری انجام دهم. این همچنین به من یک هدف می دهد تا از کمربند سفید بالا بروم." استارتآپ کلیشهای سیلیکون ولی: گروهی از مردان 22 ساله با مهارتهای اجتماعی صفر، تا آخر شب کدنویسی میکنند و سعی میکنند اپلیکیشنی را راهاندازی کنند که ظاهراً قرار است دنیا را تغییر دهد.
این تصویر مسئول بسیاری از تصورات غلط در مورد صنعت فناوری است. مانند بسیاری از کلیشه ها، اگر به اندازه کافی دقت کنید، حقیقتی در آن وجود دارد. حتی امروزه، استارتآپهایی وجود دارند که به این شکل ظاهر میشوند، و البته بسیاری از بزرگترین داستانهای موفقیت آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ در فناوری در روزهای ابتدایی خود از این الگو پیروی کردند.
اما شرکتهایی نیز وجود دارند که - از طریق تلاش یا تصادف - بسیار متنوعتر هستند. از بین انواع مختلف تنوع، جنسیت و قومیت بیشتر مورد بحث قرار می گیرد. اما سن به همان اندازه ارزش توجه دارد.
بنابراین، آیا 30 سالگی برای شروع یک حرفه جدید در نرم افزار زیاد است؟
هیچ وقت برای یادگیری کدنویسی دیر نیست. مردم مهارت های کدنویسی آموزش ساخت بازی با اسکرچ را در دهه 60 سالگی و بالاتر آموخته اند و بسیاری از افراد تغییر شغل نقش های جدیدی به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار پیدا کرده اند. اما اگر بعد از 30 سالگی در حال یادگیری کدنویسی هستید، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا خودتان را برای موفقیت آماده کنید.