loading...

کدنویسی بچه ها

بازدید : 7
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 17:41

در آموزش، ارتباطات انگلیسی و ارتباطات ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه طور کلی مفید است. مقدمه هوش مصنوعی نقشی ضروری در زندگی ما ایفا می کند. از اتوماسیون گرفته تا آموزش، همه جنبه ها توسط فناوری های پیشگام هوش مصنوعی اداره می شوند. هوش مصنوعی می تواند نقش مهمی در رفع موانع ارتباطی داشته باشد. یک هوش مصنوعی پیشرفته توانایی تولید خروجی دیداری و شنیداری را دارد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان که شخصی سازی شده و نیازهای گیرنده را برآورده می کند. هوش مصنوعی دانش عامیانه، زبان، ضرب المثل های مختلف را دارد که مخصوص یک گویش زبان هستند و اغلب برای سخنرانان آموزش دیده ناشناخته هستند. این می تواند به رفع موانع ارتباطی که به دلیل عدم وجود زبان مشترک ایجاد می شود کمک کند. مترجمان هوش مصنوعی همچنین به دانش آموزان کمک می کنند تا به زبانی که با آن راحت هستند یاد بگیرند. این یک تماس شخصی با محیط یادگیری را فراهم می کند که دانش آموز را قادر می سازد تا به راحتی برنامه درسی را به شیوه ای سرگرم کننده و تشویق کننده یاد بگیرد. د هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ر عصر حاضر هوش مصنوعی نقش مهمی در آموزش بازی می کند. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند آزمون‌ها را با حداکثر نتیجه شخصی‌سازی کنند. از این رو واضح است که هوش مصنوعی می تواند انقلابی ایجاد کند و راهی برای آینده ای بهتر پیدا کند.

2 ابزار ترجمه هوش مصنوعی یک ابزار دیجیتالی است که به کمک فناوری هوش مصنوعی به ترجمه زبان های مختلف، اعم از گفتاری یا نوشتاری، به زبان انتخابی کمک می کند. سیری اپل، ترجمه گوگل همگی نمونه‌هایی هستند. به غیر از غلبه بر مانع زبانی در ارتباطات، یک مترجم هوش مصنوعی نقش ر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و به رشدی در یادگیری زبان دارد. دسترسی به آن آسان است و در هنگام سفر مزایایی دارد. یادگیری ماشینی عنصری از هوش مصنوعی است که سخت‌افزار یا نرم‌افزار را قادر می‌سازد تا وظایف را بدون نیاز به ورودی انسان انجام دهد. درک اینکه چرا هوش مصنوعی در ترجمه استفاده می شود، ساده است. در اصل، زبان‌ها مجموعه داده‌های عظیمی هستند که مملو از کلمات و معانی آن‌ها هستند و توسط قواعدی مدیریت می‌شوند که نحوه استفاده از آن کلمات را کنترل می‌کنند. به زبان ساده، ترجمه هوش مصنوعی یادگیری ماشینی مبتنی بر زبان است. این بسیار فراتر از ترجمه ماشینی معمولی است که هر کلمه را کلمه به کلمه ترجمه می کند و اغلب منجر به ابهامات عمده می شود. به عنوان یک جایگزین، سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند ساختار جملات پیچیده، طنز، و همچنین عبارات و آهنگ‌های صوتی را درک کنند. با افزایش دسترسی جهانی به فناوری، هرگز داده های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان علمی بیشتری در جهان وجود نداشته است. بر اساس تحقیقات اخیر، تخمین زده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می شود که روزانه بیش از 2.5 کوئینتیلیون بایت داده ایجاد می شود. ترکیب این آمار با رونق جهانی شدن به این معنی است که کسب و کارها دارای محتوای مازاد هستند که نیاز به ترجمه دارند. این همان جایی است که مترجمان هوش مصنوعی وارد می شوند. مترجمان هوش مصنوعی ابزارهای دیجیتالی هستند که از هوش مصنوعی پیشرفته برای ترجمه نه تنها کلمه نوشتاری یا گفتاری، بلکه همچنین معنای خام پیام استفاده می کنند. در نتیجه، تصورات نادرست کمتر و درجه دقت بیشتری وجود دارد که وقتی از یک ماشین ترجمه ساده استفاده می‌شود. AI به لطف ایجاد NMT یا ترجمه ماشین خنثی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. از آنجایی که می تواند به طور موثر حجم وسیعی از داده ها را برای ایجاد نتایج با کیفیت بالا مدیریت کند، این فناوری عملکرد فوق العاده ای دارد. وقتی صحبت از ارتباطات و یادگیری به میان می آید، هوش مصنوعی پتانسیل بسیار بالایی دارد. این فرآیند یادگیری را سریع و سرگرم کننده می کند، که برای زبان آموزان یا دانشجویان مبادله ای حیاتی است. تلفن یا رایانه هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکانلوحی شما می‌تواند با انجام کارهای خاص، یادگیری در کلاس را تقویت کند و شما را آزاد کند تا روی سایر فعالیت‌های مرتبط با یادگیری تمرکز کنید. می توان ادعا کرد که مترجمان هوش مصنوعی گهگاه مرتکب اشتباهات بزرگی می شوند و اغلب فاقد "جنبه های اجتماعی" هستند. هوش مصنوعی اساساً از ماشین‌های هوشمند و الگوریتم‌هایی تشکیل شده است که می‌توانند وظایف شناختی را که انسان انجام می‌دهد، انجام دهد بین افراد کم شنوایی و سایر جوامع، و از طریق دو نوع ویژگی، یعنی دستی (بدن و دست) و غیر دستی (حالت های صورت) بیان می شود توانایی تشخیص حسگرها و این واقعیت که حرکات سریع دست چالش های مهمی را برای حسگرها ایجاد می کند. معمولاً در بخش های آموزشی، معلمان ASL (زبان اشاره آمریکایی) با آموزش های عمومی و عمومی استخدام می شوند.

3 تصور کلیشه ای مبنی بر اینکه ASL برای دانش آموزان دارای نقص شنوایی تنها شکل ارتباط است که تا حدی نادرست است. بیش از سیصد شکل از زبان اشاره وجود دارد. در بخش آموزش Artificial intelligence in plain language for children ، استخدام معلمان متعدد برای اشکال مختلف نشانه برای دولت امکان پذیر نیست.

بازدید : 6
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 8:05

6 علوم کامپیوتر و STEM و اینکه روش های کمی بیشترین استفاده را در هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تحقیقات مبتنی بر شواهد داشتند. Huang (2021) بیان می کند که به دلیل طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، دوقلوسازی دیجیتال به عنوان یکی از ده نوآوری برتر فناوری در زمان های اخیر ظاهر شده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان است. اهمیت و پتانسیل تحقیقاتی دوقلوی دیجیتال با ادغام تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و تکنیک های هوش مصنوعی/یادگیری ماشین (AI-ML) که احتمالات جدید و مشکلات جالبی را ارائه می دهد، بیشتر می شود. مدل های علمی متعددی تا به امروز در رابطه با این موضوع در حال توسعه توسعه یافته و به اجرا گذاشته شده است. با این حال، ارزیابی جامعی از دوقلوی دیجیتال وجود ندارد که دانشگاه و کسب و کار را به سمت پیشرفت‌های بعدی هدایت کند، به‌ویژه ارزیابی که بر عملکرد هوش مصنوعی و داده‌های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان بزرگ تمرکز دارد. بنابراین اهمیت داده های بزرگ و AI-ML در توسعه دوقلوهای دیجیتال (DTs) یا سیستم های مبتنی بر DT برای انواع کاربردهای صنعتی در این مقاله برجسته شده است. کلهر (2021) بیان می کند که این مقاله پتانسیل هوش مصنوعی را به عنوان روشی برای آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم با هدف کمک به معلمان در افزایش نتایج اجتماعی و تحصیلی ASC بررسی می کند. استفاده از چارچوبی برای ثبت دقیق چنین تعاملاتی و انجام تجزیه و تحلیل کیفی برای آشکار کردن روندهای کلیدی در مشاهدات جمع آوری شده، مانند تأثیر طولانی مدت تاکتیک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان های ارتباطی معلم بر واکنش های دانش آموزان، می تواند به کشف این الگوها کمک کند. علاوه بر این، تکنیک‌های یادگیری ماشینی طولانی‌مدت با پیش‌بینی واکنش‌های دانش‌آموزان بر اساس نحوه تعامل معلمان با محیط‌های کلاس درس و در رابطه با ویژگی‌های دانش‌آموز توسعه داده شد. تجزیه و تحلیل این مطالعه که بر روی نمونه ای از 5460 تعامل رمزگذاری شده بین معلمان و هفت کودک استوار بود، بهره وری متنوع راهبردهای ارتباطی مختلف را روشن کرد و پتانسیل این روش را برای ایجاد پیشرفت در زمینه آموزش اوتیسم نشان داد. Rathore (2021) بیان می کند که این مقاله ادعا می کند که در طول 25 سال گذشته، هوش مصنوعی در آموزش دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. گفته می شود زمانی که هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ما به گذشته خود فکر می کنیم و آینده خود را بررسی می کنیم، دو نگرانی کلیدی ایجاد می شود: قدرت ما چیست و چه فرصت های جدیدی در پیش روی ما است؟ برای شناسایی شرایط محوری و معمولی که در حوزه هوش مصنوعی رخ می‌دهد، 47 مقاله از تاریخ مجله در طول سه سال مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین پیشنهاد می شود که از دو رشته تحقیقاتی همزمان برای تأثیرگذاری بر تحصیل در 25 سال آینده استفاده شود. اولین رویکرد، رویکرد توسعه ای است که بر به روز رسانی فناوری ها و حوزه ها و در عین حال حفظ روابط نزدیک معلمان با دانش آموزان در کلاس درس تمرکز دارد. موضوع دوم بر فرآیند تکامل متمرکز بود و او بیان می‌کند که دانش‌آموزان باید از فناوری فعلی برای قدردانی از سنت‌ها و آرزوهای هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان خود استفاده کنند. در 25 سال گذشته، فناوری ai در دانشگاه ها با توسعه سیستم هایی که به اندازه تدریس خصوصی یک به یک موفق هستند، اولویت بالایی برای یافتن پاسخ به دو موضوع اصلی قرار داده است.

7 لوئیس، S.C. (2020) بیان می کند که روش هایی که در آن انسان با هوش مصنوعی ارتباط برقرار می کند، به طور موثر توسط نظریه ارتباطات به عنوان ارتباط شناسایی نمی شود. برای از بین بردن این موضوع، مقاله به تفاوت‌های بین هوش مصنوعی ارتباطی و فناوری‌های قبلی اشاره می‌کند و این ارتباط را ارتباطات ماشین انسانی می‌نامد. این تحقیق بر روی موارد زیر انجام شده است: 1. ابعاد کارکردی که از طریق آن افراد دستگاه ها و برنامه های کاربردی را به عنوان ارتباط دهنده درک می کنند. 2. پویایی رابطه ای که از طریق آن افراد خود را با دیگران و فناوری ها مرتبط هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می کنند. 3. مفاهیم متافیزیکی که مرزهای انسان، ماشین و ارتباطات را مشخص می کند. Gollatz، K. (2018) بیان می کند که رشته ارتباطات از نظر تاریخی فناوری جدید را با تکامل این نوآوری ها به یک رسانه تعامل اجتماعی و تبادل پیام معرفی می کند. این مقاله جهت گیری مجدد و بازسازی مهم مطالعات ارتباطی را مورد بحث قرار می دهد تا چالش ها و فرصت های معرفی شده توسط هوش ماشینی، سیستم تصمیم گیری مستقل و دستگاه های هوشمند را در بر گیر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د. با رشد ارتباطات کامپیوتری (CMC) در نیمه دوم قرن بیستم، این انتقال به وضوح قابل مشاهده است. این ساختار، اگرچه لزوماً نادرست نیست، اما این واقعیت را نادیده می‌گیرد که برخلاف پیشرفت‌های فناوری قبلی، رایانه‌ها نیز موقعیت مشارکت‌کننده در مبادلات ارتباطی را اشغال می‌کنند. در CMC Artificial intelligence in plain language for children ، کامپیوتر به طور مشابه با یک کانال خنثی انتقال پیام و ابزار تعامل انسانی درک و بررسی می شود. پورا

بازدید : 6
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 21:43

خلاصه: محققان با آموزش یک سیستم هوش مصنوعی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان چندوجهی تنها با استفاده از ورودی هایی که یک کودک از بدو تولد تا تولد دوم خود دریافت می کند، به پیشرفت قابل توجهی دست یافتند و این تصور را که هوش مصنوعی برای یادگیری زبان به داده های گسترده ای نیاز دارد، به چالش می کشد.

مطالعه آن‌ها نشان می‌دهد که مدل هوش مصنوعی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان قادر به یادگیری کلمات و مفاهیم از بخشی از تجربیات یک کودک است که از طریق ضبط‌های دوربین سر گرفته شده است. این آزمایش پتانسیل هوش مصنوعی را برای تقلید از فرآیندهای یادگیری زبان انسانی برجسته می‌کند و درک ما از درک اولیه زبان و مفهوم را تغییر می‌دهد.

محققان با همسو کردن یادگیری هوش مصنوعی با هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تجربه طبیعت‌گرایانه کودک، بینش‌های جدیدی را در مورد بحث در مورد نحوه یادگیری زبان کودکان ارائه می‌کنند و نشان می‌دهند که یادگیری تداعی ممکن است نقش مهم‌تری نسبت به آنچه قبلا تصور می‌شد بازی کند.

حقایق کلیدی:

سیستم هوش مصنوعی که بر روی فیلم دوربین س هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ر از یک کودک مجرد آموزش دیده بود، توانست تعداد قابل توجهی از کلمات و مفاهیم را بیاموزد، علیرغم اینکه ویدیو تنها حدود 1٪ از ساعات بیداری کودک را ضبط می کرد.

این مطالعه از یک شبکه عصبی چندوجهی استفاده کرد که داده‌های بصری و زبانی را از طریق یادگیری متضاد ترکیب می‌کند تا از روشی که کودکان کلمات را با زمینه‌های بصری پیوند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می‌دهند، تقلید کند.

این تحقیق باورهای سنتی در مورد یادگیری زبان را به چالش می‌کشد و نشان می‌دهد که یادگیری تداعی با حداقل ورودی می‌تواند به فراگیری زبان قابل توجهی مانند کودکان انسان منجر شود.

منبع: NYU

سیستم‌های هوش مصنوعی، مانند GPT-4، اکنون می‌توانند زبان انسانی را یاد بگیرند و از آن استفاده کنند، اما از مقادیر نجومی ورودی زبان یاد می‌گیرند - بسیار بیشتر از آنچه کودکان هنگام یادگیری نحوه درک و صحبت کردن یک زبان دریافت می‌کنند. بهترین سیستم‌های هوش مصنوعی بر روی متن با تعداد کلمات هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تریلیون‌ها آموزش می‌دهند، در حالی که کودکان سالانه میلیون‌ها کلمه دریافت می‌کنند.

با توجه به این شکاف عظیم داده ها، محققان نسبت به این که پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی می تواند چیزهای زیادی در مورد یادگیری و توسعه انسان به ما بگوید، تردید دارند. یک آزمایش ایده آل برای نشان دادن یک اتصال شامل آموزش یک مدل هوش مصنوعی است، نه بر روی داده های عظیم از وب، بلکه فقط بر روی ورودی هایی که یک کودک دریافت می کند. در آن صورت مدل می تواند چه چیزی را یاد بگیرد؟

اعتبار: NYU

تیمی از محققان دانشگاه نیویورک دقیقا این آزمایش را انجام دادند. آنها یک سیستم هوش مصنوعی چندوجهی را از طریق چشم ها و گوش های یک کودک مجرد، با استفاده از فیلم های ضبط شده با دوربین سر از زمانی که کودک شش ماهه بود و تا دو سالگی او آموزش دادند. آنها بررسی کردند که آیا مدل هوش مصنوعی می تواند کلمات و مفاهیم موجود در تجربه روزمره کودک را بیاموزد یا خیر.

یافته‌های آن‌ها که در آخرین شماره مجله Science گزارش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان شد، نشان داد که این مدل یا شبکه عصبی، در واقع می‌تواند تعداد قابل توجهی از کلمات و مفاهیم را با استفاده از برش‌های محدودی از آنچه کودک تجربه کرده است، بیاموزد. به این معنا که این ویدیو تنها حدود 1 درصد از ساعات بیداری کودک را ضبط کرده است، اما این برای یادگیری زبان واقعی کافی بود.

وای کین وونگ، دانشمند پژوهشی در مرکز علوم داده دانشگاه نیویورک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می‌گوید: ما برای اولین بار نشان می‌دهیم که یک شبکه عصبی که بر اساس این ورودی واقع‌گرایانه رشدی از یک کودک آموزش دیده است، می‌تواند یاد بگیرد که کلمات را به همتایان بصری خود پیوند دهد. اولین نویسنده مقاله

«نتایج ما نشان می‌دهد که چگونه پیشرفت‌های الگوریتمی اخیر همراه با تجربه طبیعت‌گرایانه یک کودک، این پتانسیل را دارد که درک ما از زبان اولیه و اکتساب مفاهیم را تغییر دهد.»

با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی برای مطالعه مشکل واقعی یادگیری زبان که کودکان با آن مواجه هستند، می‌توانیم به بحث‌های کلاسیک درباره اینکه کودکان برای یادگیری لغات به چه عناصری نیاز دارند، بپردازیم - اینکه آیا آنها برای ادامه کار به تعصبات خاص زبان، دانش ذاتی یا فقط یادگیری تداعی نیاز دارند. برندن لیک، استادیار مرکز علوم داده و گروه روانشناسی دانشگاه نیویورک و نویسنده ارشد مقاله می‌افزاید.

"به نظر می رسد ما می توانیم با یادگیری بیشتر از آنچه که معمولاً تصور می شود به دست آوریم."

این یک کودک و یک ربات را نشان می دهد.

به عنوان مثال، هنگامی که والدین چیزی را در نظر کودک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می گویند، احتمالاً برخی از کلمات استفاده شده به چیزی اشاره دارد که کودک می تواند ببیند، به این معنی که درک با پیوند دادن نشانه های بصری و زبانی القا می شود. اعتبار: اخبار علوم اعصاب

وونگ، لیک و همکارانشان در دانشگاه نیویورک، ونتائو وانگ و امین اورهان، فرآیند یادگیری کودک را که در ویدئوی اول شخص گرفته شده بود - از طریق یک دوربین سبک و سر، به صورت هفتگی از شش ماهگی و تا 25 ماهگی با استفاده از آن تجزیه و تحلیل کردند. بیش از 60 ساعت فیلم

این فیلم حاوی تقریباً یک چهارم میلیون نمونه کلمه (یعنی تعداد کلمات ارسال شده، بسیاری از آنها به طور مکرر) بود که با فریم های ویدیویی از آنچه کودک هنگام گفتن آن کلمات دیده بود مرتبط است و شامل طیف گسترده ای از فعالیت های مختلف در سراسر جهان است. رشد، از جمله زمان صرف غذا، خواندن کتاب و بازی کودک.

محققان دانشگاه نیویورک سپس یک شبکه عصبی چندوجهی را با دو ماژول مجزا آموزش دادند: یکی که فریم‌های ویدئویی منفرد (رمزگذار بینایی) را می‌گیرد و دیگری که گفتار رونویسی شده توسط کودک (رمزگذار زبان) را می‌گیرد.

این دو رمزگذار با استفاده از الگوریتمی به نام Contra Artificial intelligence in plain language for children s ترکیب و آموزش داده شدند

بازدید : 6
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 20:43

این جایگزین خوبی برای مکالمه زنده نیست، می تواند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به کودکان کمک کند مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند و حتی زبان های جدید را یاد بگیرند.

می تواند خلاقیت را تقویت کند. ما در یک دنیای بصری زندگی می کنیم، بنابراین بچه ها به راه هایی برای بیان ایده های خود از طریق عکس، تصاویر، نمودارها و موارد دیگر نیاز دارند. هوش مصنوعی نه تنها برای هنرمندان نوپا، بلکه برای بچه‌هایی که می‌خواهند نمایش داده‌ها، نمودارها، کارتون‌های ساده و سایر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تصاویر بسازند نیز ارزشمند است.

ممکن است بچه ها را به روش های جدید برانگیزد و درگیر کند. هوش مصنوعی می‌تواند برای بچه‌ها تعاملی و سرگرم‌کننده باشد و راه‌های جدیدی برای لذت بردن و کشف دنیایشان ارائه دهد. برای برخی، این ممکن است یک تجربه تغییر دهنده زندگی باشد که درهای جدیدی را باز می کند، عملکرد مدرسه را بهبود می بخشد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و به آنها کمک می کند تا برای چالش های زندگی بزرگسالی آماده شوند.

خطرات بالقوه هوش مصنوعی برای فرزندان ما چیست؟

با وجود تمام قولی که دارند، پلتفرم های هوش مصنوعی می توانند به کودکان و خانواده ها نیز آسیب برسانند.

آنها می توانند نفرت، تعصب و کلیشه را گسترش دهند. از آنجایی که هوش مصنوعی از هر چیزی که در اینترنت پیدا می‌کند «یاد می‌گیرد»، پلتفرم‌های هوش مصنوعی همان پیشداوری‌هایی را منعکس می‌کنند که ما را تهدید به تفرقه و بیگانگی می‌کنند. مطالعات گسترده نشان می دهد که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان کلیشه ها و دروغ ها را ارتقا می دهد. بزرگسالان باید آماده باشند تا با بچه ها در مورد آنچه که آنلاین می بینند و اینکه چگونه ممکن است باورها و اعمال منفی را تقویت کند، صحبت کنند.

آنها می توانند حریم خصوصی را از بین ببرند. هوش مصنوعی حجم عظیمی از داده ها را در مورد ما جمع آوری می کند، اغلب بدون اینکه ما بدانیم. به عنوان مثال، یک اسباب‌بازی برای ضبط هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مکالمات بین والدین، بچه‌ها و هر کس دیگری در نزدیکی، با قابلیت انتقال داده‌ها از این مکالمات به اشخاص ثالث پیدا شد.

پیگیری گزارش‌های مربوط به اسباب‌بازی‌ها و دستگاه‌هایی که می‌توانند حریم خصوصی خانواده شما را نقض کنند، سخت است، اما والدین ممکن است بخواهند از اسباب‌بازی‌های تعاملی که قول «صحبت کردن» با بچه‌ها را می‌دهند، اجتناب کنند.

آنها می توانند بچه ها را با پیام های فروش پر کنند. هوش مصنوعی ما را در اینترنت دنبال می‌کند، آنچه را دوست داریم یادداشت می‌کند و بیشتر به ما خدمات می‌دهد. سابقه جستجوی فرزند شما ممکن است او را هدف کمپین های تبلیغاتی بی وقفه ای قرار دهد که ترجیح می دهید آنها را نبینند.

می توان از آنها برای قلدری و کلاهبرداری استفاده کرد. هوش مصنوعی مولد می تواند برای ایجاد تصاویر نادرست یا تحریف شده از کودک یا نوجوان شما یا شخصی که او می شناسد استفاده شود. یک مثال: برهنه های جعلی که برای حمله و شرمساری بسیاری از نوجوانان استفاده شده است. دیپ‌فیک‌ها و شبیه‌سازی صدا می‌توانند برای تهدید بچه‌ها به انجام اقداماتی که معمولاً هرگز فکر نمی‌کنند، مانند دادن اطلاعات خصوصی یا ارسال پول، مور هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د استفاده قرار گیرند. (به «آنچه نوجوانان باید در مورد Sextortion و شکارچیان آنلاین بدانند» مراجعه کنید.)

آیا قانونگذاران برای حمایت از ما اقدام می کنند؟

واضح است که هوش مصنوعی اینجاست که بماند. اما در ایالات متحده، قوانین همگام با رشد تکنولوژیک نبوده است.

قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) با محدود کردن دسترسی و استفاده از اطلاعات شخصی در مورد آنها که می‌توان به صورت آنلاین یافت، از کودکان 13 سال و کمتر محافظت می‌کند. با این حال، از زمان تصویب آن در اواخر دهه 1990، COPPA به طور معمول توسط شرکت های رسانه ای، تولید کنندگان و دیگران نقض شده است. علاوه بر این، مشخص نیست که ChatGPT و سایر پلتفرم‌های مولد با مقررات COPPA مطابقت دارند یا خیر.

قانون ایمنی آنلاین کودکان که برای اولین بار در سال 2021 هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان معرفی شد و همچنان در کنگره در حال حرکت است، به پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای محافظت از داده های کودکان خردسال نیاز دارد. با این حال، این قانون به داده‌هایی که ارائه‌دهندگان خدمات وب، سرویس‌های ایمیل و موسسات آموزشی می‌توانند درباره فرزندان ما جمع‌آوری کنند، نمی‌پردازد.

یک فرمان اجرایی در مورد هوش مصنوعی ممکن است به عنوان دستورالعملی برای قوانین آینده باشد، اما مقرراتی که مشخص می کند سازمان ها چه کاری می توانند و چه کاری نمی توانند با فناوری هوش مصنوعی انجام دهند، هنوز وجود ندارد.

برای محافظت از فرزندم در برابر خطرات هوش مصنوعی چه کاری می توانم انجام دهم؟

هوش مصنوعی یک هدف متحرک است، بنابراین ممکن است برای شما سخت باشد که دستورالعمل های سالمی برای کودک یا نوجوان خود تنظیم کنید. در اینجا چند پیشنهاد عقل سلیم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. همچنین می توانید آنها را با معلمان، مربیان، همسایگان و رهبران جامعه که با فرزند شما کار می کنند به اشتراک بگذارید.

با فرزندان خود در مورد هوش مصنوعی صحبت کنید. آنچه را که می گویید با سن و سطح درک فرزندتان تنظیم کنید.

شما نمی خواهید یک کودک خردسال را بترسانید، اما می توانید به او بفهمانید که بلندگوی هوشمند آشپزخانه شما با یک دوست قابل اعتماد یکسان نیست. در مورد تفاوت‌های بین افراد و دستیارهای دیجیتال صحبت کنید - یا بین گفتگوهای زنده با دوستان و خانواده و چت در رسانه‌های اجتماعی. نمونه هایی از زندگی خود ترسیم کنید تا فرزندتان در مورد نحوه تمرین ایمنی آنلاین شما احساس کند.

با نوجوانان، بحث آزاد در مورد حریم خصوصی، تعصب، قلدری هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و سایر مسائل ایمنی آنلاین را هدف قرار دهید. موعظه نکنید—و سعی نکنید همه جنبه های هوش مصنوعی را به یکباره پوشش دهید. نظرات آنها را بپرسید و ذهن خود را باز نگه دارید. این می تواند باعث ایجاد بحث هایی شود که به شما کمک می کند با هم یاد بگیرید.

به بچه های بزرگتر یاد دهید که چگونه حریم خصوصی آنلاین را مدیریت کنند. توضیح دهید که چگونه می‌توانند کوکی‌ها را مدیریت کنند، تاریخچه مرور را پاک کنند و کاربران رسانه‌های اجتماعی یا بازاریاب‌هایی را که پیام‌هایشان را نمی‌بینند مسدود کنند. تاکید کنید که این چیزی است که همه کاربران آنلاین باید بدانند - و چند مثال از نحوه محافظت از حریم خصوصی خود ارائه دهید.

هوش مصنوعی را با هم امتحان کنید. آزمایش یک برنامه مبتنی بر ه Artificial intelligence in plain language for children وش مصنوعی مانند ChatGPT یا Facetune را با فرزندان خود در نظر بگیرید. این می تواند به شما فرصت بحث و گفتگو بدهد

بازدید : 26
چهارشنبه 29 فروردين 1403 زمان : 21:52

تاثیر هوش مصنوعی (AI) غیرقابل انکار است. زندگی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان روزمره مردم از جمله کودکان را با سرعتی سریع تغییر می‌دهد. در حالی که هوش مصنوعی در ارائه کمک های سریع قول می دهد، چیزهای بیشتری برای درک وجود دارد. به عنوان یک والدین، دانستن پیچیدگی‌های ابزارهای هوش مصنوعی برای آموزش و ایمنی فرزندتان بسیار مهم است.

با محبوب‌تر شدن ابزارهایی مانند ChatGPT در بین کودکان، لازم است بدانید که چگونه می‌توانند به آموزش و تصمیم‌گیری فرزند شما کمک کنند. کاربردهای هوش مصنوعی برای جوانان و نکاتی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان برای اطمینان از استفاده مسئولانه از این فناوری را بررسی کنید.

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی به توانایی کامپیوتر برای پردازش درخواست ها هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و تولید پاسخ اشاره دارد. از مغز انسان الگوبرداری شده است - اطلاعات را جمع آوری می کند، جزئیات را مرتب می کند و بلافاصله در دسترس کاربر قرار می دهد. هدف این است که الگوها را بر اساس حجم زیادی از داده ها تشخیص دهیم و مانند انسان تصمیم گیری کنیم. با این حال، نمی تواند با تجربیات زندگی افراد مرتبط باشد.

این فناوری از اواسط دهه 1950 وجود داشته است. امروزه ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به سرعت به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده اند. شرکت‌ها از هوش مصنوعی به روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند، از Spotify که از هوش مصنوعی برای توصیه موسیقی بر اساس عادت‌های گوش دادن شما استفاده می‌کند، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تا چت‌ربات‌های خدمات مشتری که پاسخی را بر اساس پایگاه داده‌ای از اطلاعات ایجاد می‌کنند.

کودکان و نوجوانان چگونه از هوش مصنوعی استفاده می کنند؟

هوش مصنوعی می تواند بیش از یک ابزار کمکی برای کودکان و نوجوانان باشد و به آنها امکان دسترسی فوری به اطلاعات زیادی را می دهد. در اینجا چند روش رایج برای استفاده نوجوانان از این فناوری آورده شده است:

بهبود نوشتن

فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Trinka و Grammarly می هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ‌توانند به تشخیص اشتباهات املایی و دستوری کمک کنند و پیشنهاداتی برای بهبود نوشتن ارائه دهند. بسیاری از دانش‌آموزان از این ابزارها هنگام نوشتن مقاله و سایر تکالیف مدرسه استفاده می‌کنند.

در موارد بدتر، برخی از کودکان ممکن است از پلتفرم هایی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مانند ChatGPT برای نوشتن مقاله برای آنها استفاده کنند.

انجام تحقیق

به گفته مرکز تحقیقاتی پیو، از هر پنج نوجوانی که با ChatGPT آشنا هستند، یک نفر از آن برای کارهای مدرسه استفاده کرده است. دانش‌آموزانی که نمی‌خواهند کارشان را انجام دهند می‌توانند از آن سوء استفاده کنند، اما می‌تواند به عنوان کمکی در تحقیقات نیز استفاده شود.

دانش‌آموزان می‌توانند از هوش مصنوعی مانند یک موتور جستج هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و برای جمع‌آوری تحقیقات یا خلاصه کردن اطلاعات به عبارات ساده‌تر استفاده کنند. در حالی که این می تواند به صرفه جویی در زمان کمک کند، اما همیشه قابل اعتماد نیست. مهم است که هر اطلاعاتی را که برنامه به شما می دهد دوباره بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید.

کسب و تقویت دانش جدید

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند دسترسی به آموزش و آموزش را از سراسر جهان فراهم کنند و از یادگیری خودگردان کودک شما حمایت کنند. این به مدارس اجازه می دهد تا بر اساس تاریخچه یادگیری یا نقاط ضعف، برنامه های آموزشی شخصی سازی شده برای دانش آموزان ایجاد کنند.

برنامه های مجهز به هوش مصنوعی حتی می توانند ب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ه آنها در یادگیری یک زبان جدید کمک کنند. Duolingo یک راه بازی‌سازی شده برای کودکان فراهم می‌کند تا یکی از ۴۰ زبان موجود را به دست آورند.

این فناوری همچنین می تواند دانش فرزند شما را در مورد یک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان موضوع خاص بهبود بخشد. Gizmo ابزاری است که به بچه‌ها اجازه می‌دهد هر چیزی را که یاد می‌گیرند به شیوه‌ای تعاملی و سرگرم‌کننده به یاد بیاورند - فقط یادداشت‌های مطالعه را که برنامه برای ایجاد یک مسابقه از آن استفاده می‌کند، جای‌گذاری کنید.

آیا والدین می توانند به هوش مصنوعی اعتماد کنند؟

تکیه بر فناوری‌های هوش مصنوعی می‌تواند نتایج مثبت و منفی به همراه داشته باشد. سودمندی روزافزون آن می تواند بهره وری نوجوان شما را افزایش دهد و به تصمیم گیری آنها کمک کند. این ابزارها می توانند به انگیزه بچه ها برای یادگیری بیشتر کمک کنند، زیرا راه های جدیدی برای کشف دنیای اطرافشان ارائه می دهند.

با این حال، گسترش هوش مصنوعی بر حفظ حریم خصوصی و مسائل ایمنی تاکید دارد. پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اغلب داده‌های شخصی را بدون اینکه مردم بدانند جمع‌آوری می‌کنند و هر حرکت نوجوان شما را به صورت آنلاین دنبال می‌کنند و آنها را هدف کمپین‌های تبلیغاتی بی‌وقفه قرار می‌دهند. مانند هر فن آوری، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ابزارهای هوش مصنوعی نیز می توانند به طور مخرب مورد استفاده قرار گیرند.

برای اعتماد به فناوری که به آرامی بر جهان مسلط می شود، به راه هایی نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که فرزندتان از خطرات احتمالی استفاده از هوش مصنوعی در امان بماند.

استراتژی هایی برای استفاده ایمن و مسئولانه از هوش مصنوعی

هوش مصنوعی قبلاً در جامعه و دنیای آنلاین نفوذ کرده است. ممکن است متوجه نباشید، اما احتمالاً فرزندان شما قبلاً از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کرده اند یا با محتوای آنلاین تولید شده توسط هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان هوش مصنوعی مواجه شده اند. اکنون زمان آن است که با فرزندان خود در مورد مزایا و معایب این فناوری صحبت کنید.

  1. نحوه مدیریت حریم خصوصی آنلاین را آموزش دهید

پاک کردن تاریخچه مرورگر و مدیریت کوکی ها می تواند به مسدود کردن وب سایت ها از دسترسی به فعالیت آنلاین کمک کند. به بچه های کوچکتر آموزش دهید که بدون اطلاع شما از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی مانند نام کامل، شماره تلفن، آدرس و اطلاعات مالی خودداری کنند.

  1. سرقت ادبی را توضیح دهید

به بچه های بزرگتر کمک کنید تا ارزش کار اصلی را درک کنند. ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌توانند به راحتی از دانش‌آموزان بخواهند که خروجی تولید شده توسط هوش مصنوعی را روی تکالیف خود کپی و جای‌گذاری کنند تا کار را سریع‌تر به پایان برسانند. توضیح دهید که چگونه کپی کردن ایده های دیگران، از جمله هوش مصنوعی، بدون دادن اعتبار مناسب اشتباه است و ممکن است غیرقانونی باشد.

  1. انتقادی فکر کنید

سرعت ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است باورنکردنی باشد، اما مانند مردم، ممکن است اشتباه کنند. به کودک خود یادآوری کنید که اطلاعات واقعی را دوباره بررسی کند و در نظ Artificial intelligence in plain language for children ر داشته باشد که دیدگاه‌های متفاوتی را از سایرین به دست آورد

بازدید : 26
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 23:46

همچنین دارای مورفولوژی داخلی است. یکی دیگر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از رویکردهای بالقوه برای رسیدگی

تقسیم بندی جمله برای اعمال یک راه حل اکتشافی است، همانطور که بسته جملات تقسیم کننده انجام می دهد (تقسیم به جمله، n.d.).

بررسی‌های اولیه نشان داده‌اند که اگرچه راه‌حل‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی به‌عنوان پیشرفته‌ترین راه‌حل‌های طبیعی در نظر گرفته می‌شوند.

پردازش زبان (NLP) وظایف، آنها بهتر از انجام نمی

رویکرد اکتشافی در این مجموعه خاص ذکر شده است. هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در عمل تبدیل شد

واضح است که magyarlanc و HuSpaCy هر دو برخی از اشتباهات معمولی را مرتکب شدند

تقسیم متون اصلی به جملات یکی از منابع مکرر خطا

تقسیم‌بندی بیش از حد مراجع قانونی، فهرست‌ها و دیگر موارد خاص بود

روشهای ساختاربندی متن که به طور کلی حوزه حقوقی را مشخص می کند.

مزیت بزرگ جمله-شکاف این است که فهرستی قابل تنظیم دارد

استثناهایی که می توانند برای مشخص کردن اختصاراتی که هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در آنها شما وجود دارد استفاده شود

می خواهید ابزار جملات را قطعه بندی نکند. در مورد حاضر، فهرست از

اختصارات معمولاً در قوانین مجارستان استفاده می شود. این است

به صورت آنلاین در وب سایت دادگاه عالی مجارستان در دسترس است

(Kúria, n.d.).

پس از تقسیم بندی، مجموعه اصلی شامل 40057 هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان جمله بود. آ

مرحله بعدی تعیین تفاوت بین این دو نسخه بود:

متن های اصلی و بازنویسی شده قرارداد نامگذاری MS اصلی

اسناد Word منبع مفیدی در اینجا بود، زیراهوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان رمزگذاری شده بود

  • اگر دو سند نسخه ای از یک متن باشند، و
  • کدام نسخه اصلی و کدام نسخه بررسی شده است.

به عنوان مثال، در مورد سند سه گانه. A1A.docx، A1B.docx و A1C.

docx، پیشوند (A1) کدگذاری می‌کند که نسخه‌های یک سند هستند،

و پسوندهای A، B و C وضعیت محتوا را رمزگذاری کردند. در اینجا، A

نشان داد که این یک متن اصلی است، B نشان داد که یک نسخه بازنویسی شده است

از همان متن، در حالی که C نشان داد که یک نسخه بررسی شده است، که در آن

تصحیح را می توان دنبال کرد.

71

قابلیت درک و اتوماسیون:

زبان ساده در عصر دیجیتالی شدن

مجله مطالعات اروپایی TalTech

دانشگاه فناوری تالین (ISSN 2674-4619)، جلد. 12، شماره 2 (36)

یک اسکریپت پایتون به طور خودکار جفت سند (با A و B را پیدا کرد

پسوندها) و سپس جملاتی را که فقط در آنه هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ا وجود دارد تعیین کرد

یک سند اصلی (فرعی اصل) و آنهایی که فقط هستند

موجود در نسخه بازنویسی شده (زیر پیکره بازنویسی شده). این نشان داده شده است

به عنوان روش 1 در شکل 1.

شکل 1. امکانات انتخاب زیر مجموعه

راه حل بالقوه دیگر می توانست انتخاب همه جملات باشد

در هر دو سند وجود دارد (اصل به علاوه بازنویسی شده)، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان سپس اینها را به آن اضافه کنید

مواردی که فقط در اصل اسناد موجود است. این مجموعه خواهد داشت

در حالی که مجموعه جملات «بازنویسی شده» زیر مجموعه «قابل درک» بود

فقط آنهایی بودند که بدون تغییر باقی می ماندند (روش 2 در شکل 1).

در اینجا، روش 1 انتخاب شد زیرا مجموعه بسیار باریک تری را از بین انتخاب می کند

متون به زیر مجموعه اصلی. این یک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان عامل مهم است، زیرا همانطور که بود

در مقدمه آمده است، در مورد ما، جملاتی که به عنوان "اصلی" برچسب زده شده اند.

در واقع مواردی هستند که می خواهیم آنها را مشکل ساز بدانیم. روش 2 خواهد بود

بنابراین بهتر است یک پیکره بسازیم تا به ما کمک کند فقط جدا شویم

جملات اصلی و بازنویسی شده، اما موضوع این مقاله بیش از

این نوع جدایی ناب

72

István Üveges

مجله مطالعات اروپایی TalTech

دانشگاه فناوری تالین (ISSN 2674-4619)، جلد. 12، شماره 2 (36)

4.2 انتخاب و پیش پردازش داده ها

آخرین مرحله حذف (یا حداقل کاهش) نویز از داده ها بود. که در

در این مورد خاص، این به معنای حذف جملات نادرست بخش بندی شده بود،

و جملاتی که واقعاً جملات واقعی هستند، اما چیز زیادی ندارند

اطلاعات (به عنوان مثال، برچسب‌های فهرست، عناوین، پاورقی‌ها وهوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان غیره که به اشتباه تقسیم‌بندی شده‌اند). بعد از

بررسی دستی داده ها، موثرترین و ساده ترین راه حل

به نظر می رسید که جملاتی را که کمتر از 10 توکن هستند حذف کنید.

شکل 2. توزیع طول جمله بر حسب نشانه در

زیر مجموعه های اصلی و بازنویسی شده

شکل 2 توزیع طول جملات را در دو زیر مجموعه نشان می دهد

(اصل و بازنویسی شده). لازم به ذکر است که طولانی ترین بخش بندی شده است

جمله 304 توکن بود، اما از آنجایی که چنین افراطی ها بسیار نادر بودند

شکل فقط شامل داده‌هایی از محدوده [1، 100] فاصله هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان طول نشانه است.

خط چین عمودی مرز 10 توکن را در طول جمله نشان می دهد.

برخی از خصوصیات اساسی پیکره باقیمانده را می توان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکاندر جدول 1 مشاهده کرد.

ردیف آخر نشان دهنده درصد زیر مجموعه مربوط به کامل است

مجموعه داده از 40057 جمله اصلی، مجموعه انتخاب شده شامل

10883 جمله 1

، که تقریباً کاملاً بین اصلی و

1 در مقایسه با داده های اصلی، 14123 جمله در طول بررسی کارشناسی توسط

سازمان امور مالیاتی و گمرکات کشو Artificial intelligence in plain language for children ر یعنی 35.26 درصد از متن اصلی

بازدید : 22
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 19:33

مفهوم چامسکی از یک «دستگاه اکتساب زبان» که هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از نظر زیست‌شناسی نوشته شده است، که (او می‌گوید) به انسان‌ها اجازه می‌دهد تا زبان را تقریباً بدون زحمت یاد بگیرند (به استدلال اصلی چامسکی در بررسی تاول‌آمیزش از رفتار کلامی اسکینر مراجعه کنید). چامسکی فکر می کرد که این مکانیسم انفجار زبان را که در اوایل کودکی رخ می دهد توضیح می دهد. اما واضح است که یک برنامه هوش مصنوعی چنین مکانیزمی ندارد، بنابراین حتی اگر یک دستگاه اکتساب زبان وجود داشته باشد، برای یادگیری زبان ضروری نیست.

به طور کلی، مطالعه جدید هوش مصنوعی دو چیز هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان را روشن می کند که تحلیلگران رفتار برای مدت طولانی می دانستند. اولاً، اگرچه ممکن است انسان‌ها واقعاً مزایای ذاتی برای یادگیری زبان داشته باشند، اما تصور چامسکی مبنی بر اینکه آنها از پیش مجهز به گرامر و نحو هستند، همیشه غیرمنطقی بود - به دلایلی، به رد کردن درخشان کنت مک کورکودیل در سال 1970 به حذف چامسکی مراجعه کنید. Skinner، و نوعی به روز رسانی/افزونه منتشر شده توسط دیو پالمر در سال 2017). اوه، و به هر حال، توجه داشته باشید که زبان شناسان، که زمانی در دامان چامسکی بودند، به تدریج پذیرفتند که ایده های او توخالی است و توسط داده های زبانی پشتیبانی نمی شود.

دوم، کودکان انسان برای شروع به توسعه توانایی های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان زبانی نیازی به هضم متن کامل 70000 کتاب ندارند. این امر از زمانی که تحلیلگران رفتار کاربردی شروع به کمک به کودکان دارای معلولیت در یادگیری رفتار کلامی کردند مشهود بوده است. از زمانی که اولین مطالعات روابط محرک مشتق شده ارتباط آشکاری با رفتار کلامی نشان داد. و از زمان تحقیقات پیشگامانه بتی هارت و تاد ریزلی در مورد تجربه زبانی در سنین پایین. به طور کلی بدیهیات کار رفتاری: آنچه در فراگیری زبان کودک اهمیت دارد، تجربیات درست است. هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان این موضوعی است که بعید به نظر می رسد هوش مصنوعی بتواند به این زودی جایگزین تحقیقات رفتاری خوب قدیمی شود.

در واقع، اخلاقیات این داستان به چیزی نزدیک است که اسکینر در مقاله کلاسیک خود «فیلوژنی و هستی زایی رفتار» (و جاهای دیگر) پیش برد. در دهه‌های 1960 و 1970، اسکینر متوجه گرایش فزاینده دانشمندان به تمرکز بر ژنتیک و آناتومی/فیزیولوژی مغز برای تلاش برای درک رفتار شد. پاسخ اسکینر: در چنین تلاش‌هایی، علم رفتار اولویت دارد زیرا نظم‌هایی را در رفتار آشکار می‌کند که سایر رشته‌ها باید توضیح دهند. اسکینر این احتمال را که در برخی از تاریخ های آینده آن رویکردهای دیگر می توانند سهم منحصر به فردی داشته باشند را نادیده نگرفت. او هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان صرفاً استدلال کرد که در دوران طفولیت بهترین چیزی که می‌توان انتظار داشت شناسایی عوامل بیولوژیکی است که با پدیده‌های رفتاری مرتبط هستند. اما برای اینکه این امر امکان پذیر باشد، البته ابتدا باید الگوهای رفتار عملکردی به وضوح مشخص شود.

این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است. نام فایل آن whatever.jpg است

همین نوع مشاهدات را می توان در مورد هوش هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مصنوعی انجام داد. شاید روزی برنامه های کامپیوتری زبان آموز واقعا به ما کمک کنند تا بفهمیم چگونه نوزادان انسان غیرکلامی به موجودات کلامی تبدیل می شوند. اما واقعیت فعلی، همانطور که در مطالعه "کلاه" تلگراف شده است، ممکن است برعکس باشد: مطالعات رفتاری رفتار کلامی راه هایی را پیشنهاد می کند که رایانه ها می توانند کلامی بودن را بیاموزند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان . مطالعه توصیف شده در اینجا باید به عنوان نوک کوچک یک کوه یخ شگفت انگیز در نظر گرفته شود. در نظر بگیرید: در مطالعه جدید، هیچ چیزی در ورودی که به سیستم هوش مصنوعی تغذیه می‌شد، نوشته نشده بود - فقط چیزی که سم تجربه کرد. در عوض آزمایشی را تصور کنید که در آن سیستم با 61 ساعت تجربه دقیق برنامه ریزی شده مبتنی بر سه دوره احتمالی و روابط محرک مشتق شده تغذیه می شود. این باید رفتار کلامی بسیار بیشتر و کارآمدتر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از همان مقدار تجربه ایجاد کند. و این تنها یک سلاح در زرادخانه قابل توجهی است که تحلیلگران رفتار برای سرعت بخشیدن به یادگیری کلامی در کودکان ساخته اند. یک برنامه رایانه ای که زبان را به همان روش یاد می گیرد (مثلاً به پست اسکریپت مراجعه کنید) به طور قابل توجهی «انسانی تر» از برنامه هایی است که تاکنون ساخته شده است.

پست‌نوشته‌ها

ارنست مورک (1990) در مطالعه تعاملات بدو هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ن نسخه ب آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ین مادران و نوزادان، دریافت که بخش بزرگی از کارهایی که مادران و کودکان انجام می‌دهند بر روی الگوهای اقتضایی سه‌مدت نگاشت می‌شوند. احتمالاً چنین چیزی بخشی از تجربه طبیعت گرایانه بیبی سام بوده است. یکی از پیام‌های مطالعه معروف هارت و ریزلی - که در برنامه‌های مداخله‌ای سی میلیون کلمه برای والدین و بچه‌ها به کار گرفته شده است - این است که این نوع اتفاقات مهم اهمیت دارند. "کیفیت" تجربه زبان مهم است. با آزاد صحبت کردن، تجربه زبان باید تعاملی باشد. شما نمی توانید تمام روز در خیابان سیسمونی بچرخید و انتظار داشته باشید فرزندتان یاد بگیرد.

برای روشن بودن، مطالعه هارت و ریزلی همچنین نشان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می دهد که میزان تجربه زبان مهم است: در واقع، فراگیری زبان با تعداد دفعاتی که با بچه ها صحبت می شود ارتباط دارد. از این نظر، مطالعات سنتی هوش مصنوعی که کوه‌هایی از داده‌های زبانی را وارد می‌کنند، دقیقاً اشتباه نیستند. به یاد بیاورید که در آن، یادگیری زبان از یک طرف به تجربه گسترده نیاز دارد و از سوی دیگر، تقریباً به طور جادویی از قرار گرفتن در معرض Artificial intelligence in plain language for children زبان بسیار محدود بیرون می آید. هارت و ریزلی این را نشان دادند

بازدید : 22
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 18:13

ترکیب یادگیری ماشین و قابلیت های NLP. با این هوش مصنوعی حل تکالیف حال، اشتیاق اولیه برای استفاده از این فناوری از بین رفته است زیرا مشتریان متوجه مشکل آموزش واتسون نحوه رسیدگی به انواع خاصی از سرطان و ادغام واتسون در فرآیندها و سیستم‌های مراقبت شدند.10 واتسون یک محصول واحد نیست، بلکه مجموعه‌ای از "شناختی" است. خدمات ارائه شده از طریق رابط های برنامه نویسی کاربردی (API)، شامل گفتار و زبان، بینایی، و برنامه های تحلیل داده مبتنی بر یادگیری ماشین. اکثر ناظران احساس می کنند که API های Watson از نظر فنی توانایی دارند، اما انجام درمان سرطان یک هدف بیش از حد جاه طلبانه بود. Watson و سایر برنامه‌های اختصاصی نیز از رقابت با ب هوش مصنوعی حل تکالیف رنامه‌های منبع باز رایگان ارائه شده توسط برخی از فروشندگان، مانند TensorFlow گوگل، رنج برده‌اند.

مشکلات پیاده سازی با هوش مصنوعی بسیاری از سازمان های مراقبت های بهداشتی را تحت تأثیر قرار می دهد. اگرچه سیستم‌های مبتنی بر قانون که در سیستم‌های EHR گنجانده شده‌اند، از جمله در NHS به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما دقت سیستم‌های الگوریتمی بیشتر مبتنی بر یادگیری ماشین را ندارند. حفظ این سیستم‌های پشتیبان تصمیم بالینی مبتنی بر قاعده دشوار است زیرا دانش پزشکی تغییر می‌کند و اغلب قادر به رسیدگی به انفجار هوش مصنوعی حل تکالیف داده‌ها و دانش مبتنی بر ژنومی، پروتئومیک، متابولیک و سایر رویکردهای «مبتنی بر omic» برای مراقبت نیستند.

این وضعیت در حال تغییر است، اما بیشتر در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و شرکت‌های فناوری وجود دارد تا در عمل بالینی. به ندرت یک هفته می گذرد که یک آزمایشگاه تحقیقاتی ادعا نمی کند که رویکردی برای استفاده از هوش مصنوعی یا داده های بزرگ برای تشخیص و درمان یک بیماری با دقتی برابر یا بیشتر از پزشکان انسانی ایجاد کرده است. بسیاری از این یافته ها مبتنی بر تجزیه و تحلیل تصویر رادیولوژیکی هستند، 12 اگرچه برخی از آنها شامل انواع دیگری از تصاویر مانند اسکن شبکیه 13 یا پزشکی دقیق مبتنی بر ژنوم است. دوره ای از پزشکی مبتنی بر شواهد و احتمال، هوش مصنوعی حل تکالیف که عموماً مثبت تلقی می شود، اما چالش های زیادی را در اخلاق پزشکی و روابط بیمار/پزشک به همراه دارد.

شرکت‌های فناوری و استارت‌آپ‌ها نیز با جدیت روی همین موضوعات کار می‌کنند. برای مثال، گوگل با شبکه‌های ارائه سلامت همکاری می‌کند تا مدل‌های پیش‌بینی را از داده‌های بزرگ بسازد تا به پزشکان در مورد بیماری‌های پرخطر، مانند سپسیس و نارسایی قلبی هشدار دهد.۱۶ Google، Enlitic و بسیاری از استارت‌آپ‌های دیگر در حال توسعه تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. الگوریتم های تفسیر Jvion "ماشین موفقیت بالینی" را ارائه می دهد که بیمارانی را که بیشتر در معرض خطر هستند و همچنین کسانی که احتمالاً به پروتکل های درمانی پاسخ می دهند ر هوش مصنوعی حل تکالیف ا شناسایی می کند. هر یک از اینها می تواند برای پزشکانی که به دنبال یافتن بهترین تشخیص و درمان برای بیماران هستند، حمایت تصمیم گیری کند.

همچنین چندین شرکت وجود دارند که به طور خاص هوش مصنوعی حل تکالیف بر روی توصیه های تشخیص و درمان سرطان های خاص بر اساس مشخصات ژنتیکی آنها تمرکز می کنند. از آنجایی که بسیاری از سرطان ها مبنای ژنتیکی دارند، پزشکان انسانی درک همه گونه های ژنتیکی سرطان و پاسخ آنها به داروها و پروتکل های جدید را پیچیده تر می دانند. شرکت هایی مانند Foundation Medicine و Flatiron Health که هر دو اکنون تحت مالکیت Roche هستند، در این رویکرد تخصص دارند.

هم ارائه‌دهندگان و هم پرداخت‌کنندگان مراقبت از مدل‌هایهوش مصنوعی حل تکالیف یادگیری ماشینی «سلامت جمعیت» برای پیش‌بینی جمعیت‌های در معرض خطر بیماری‌های خاص17 یا حوادث18 یا پیش‌بینی بستری مجدد در بیمارستان استفاده می‌کنند.19 این مدل‌ها می‌توانند در پیش‌بینی مؤثر باشند، اگرچه گاهی اوقات فاقد تمام داده‌های مرتبط هستند. ممکن است قابلیت پیش بینی، مانند وضعیت اجتماعی-اقتصادی بیمار را اضافه کند.

اما چه بر اساس قواعد باشد و چه ماهیت الگوریتمی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ، توصیه‌های تشخیص و درمان مبتنی بر هوش مصنوعی گاهی اوقات برای گنجاندن در گردش‌های کاری بالینی و سیستم‌های EHR چالش برانگیز است. چنین مسائل یکپارچه‌سازی احتمالاً مانعی بزرگ‌تر برای اجرای گسترده هوش مصنوعی نسبت به هرگونه ناتوانی در ارائه توصیه‌های دقیق و مؤثر بوده است. و بسیاری از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی حل تکالیف هوش مصنوعی برای تشخیص و درمان شرکت‌های فناوری ماهیت مستقلی دارند یا تنها به یک جنبه از مراقبت می‌پردازند. برخی از فروشندگان EHR شروع به تعبیه عملکردهای محدود هوش مصنوعی (فراتر از پشتیبانی تصمیم گیری بالینی مبتنی بر قوانین) در پیشنهادات خود کرده اند، اما اینها در مراحل اولیه هستند. ارائه دهندگان یا باید پروژه های یکپارچه سازی قابل توجهی را خودشان انجام دهند یا منتظر بمانند تا فروشندگان EHR قابلیت های هوش مصنوعی بیشتری را اضافه کنند.

رفتن به:

برنامه های درگیری و پایبندی بیمار

مشارکت و پایبندی بیمار به مدت طولانی به عنوان مشکل هوش مصنوعی حل تکالیف "آخرین مایل" مراقبت های بهداشتی - آخرین مانع بین پیامدهای سلامت ناکارآمد و خوب در نظر گرفته شده است. هرچه بیماران بیشتر به طور فعال در رفاه و مراقبت خود مشارکت کنند، نتایج بهتری به دست می‌آیند - استفاده، نتایج مالی و تجربه اعضا. این عوامل به طور فزاینده ای توسط داده های بزرگ و هوش مصنوعی مورد توجه قرار می گیرند.

ارائه دهندگان و بیمارستان ها اغلب از تخصص Artificial intelligence to solve homework بالینی خود برای ایجاد یک برنامه مراقبتی استفاده می کنند که می دانند سلامت یک بیمار مزمن یا حاد را بهبود می بخشد. با این حال، اگر بیمار موفق به انجام این رفتار نشود، اغلب مهم نیست

بازدید : 20
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 15:14

A.I. هوش مصنوعی (یا به سادگی A.I.) یک فیلم علمی هوش مصنوعی حل تکالیف تخیلی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. فیلمنامه اسپیلبرگ و داستان نمایشنامه ایان واتسون بر اساس داستان کوتاه سال 1969 "Supertoys Last All Summer Long" نوشته برایان آلدیس ساخته شده اند. این فیلم در جامعه ای آینده نگر می گذرد، هیلی جوئل اوسمنت در نقش دیوید، اندرویدی کودکانه که به طور منحصر به فرد با توانایی عشق ورزیدن برنامه ریزی شده است، بازی می کند. جود لاو، فرانسیس اوکانر، برندان گلیسون و ویلیام هرت در نقش های فرعی بازی می کنند.

توسعه A.I. ابتدا پس از آن شروع شد که استنلی کوبریک، تهیه هوش مصنوعی حل تکالیف کننده/کارگردان، حقوق داستان آلدیس را در اوایل دهه 1970 به دست آورد. کوبریک مجموعه ای از نویسندگان از جمله برایان آلدیس، باب شاو، ایان واتسون و سارا میتلند را تا اواسط دهه 1990 استخدام کرد. این فیلم سال‌ها در جهنم توسعه به سر می‌برد، تا حدی به این دلیل که کوبریک احساس می‌کرد که تصاویر کامپیوتری برای خلق شخصیت دیوید که به اعتقاد او هیچ بازیگر کودکی به‌طور قانع‌کننده‌ای به تصویر نمی‌کشد، به اندازه کافی پیشرفته نیست. در سال 1995، کوبریک A.I. به اسپیلبرگ، اما تا زمانی که کوبریک در سال 1999 درگذشت، فیلم شتاب بیشتری به خود نگرفت.

A.I. هوش مصنوعی در 29 ژوئن 2001 توسط کمپانی برادران هوش مصنوعی حل تکالیف وارنر در آمریکای شمالی منتشر شد. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در مقابل بودجه 90 تا 100 میلیون دلاری، 235.9 میلیون دلار فروخت. همچنین نامزد بهترین جلوه‌های بصری و بهترین موسیقی متن (برای جان ویلیامز) در هفتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار شد. در نظرسنجی بی بی سی در سال 2016 از 177 منتقد در سراسر جهان، A.I. هوش مصنوعی به عنوان هشتاد و سومین فیلم برتر از سال 2000 انتخاب شد. از آن زمان به بعد این فیلم یکی از بهتری هوش مصنوعی حل تکالیف ن آثار اسپیلبرگ و یکی از بهترین فیلم های قرن بیست و یکم و تمام دوران نامیده می شود.[4][5][6][7]. ]

طرح

در قرن بیست و دوم، افزایش سطح آب دریاها به دلیل گرمایش جهانی، 99 درصد از شهرهای موجود را از بین برده و جمعیت جهان را کاهش داده است. ربات‌های انسان‌نمای مکانیکی که به ظاهر قادر به تفکر پیچیده هستند، اما فاقد احساسات هستند، به عنوان جایگزین ساخته شده‌اند.

در مدیسون، نیوجرسی، دیوید، نمونه اولیه کودک آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مکا که قادر به تجربه عشق است، به هنری سوئینتون و همسرش مونیکا داده می شود که پسرش مارتین به بیماری نادری مبتلا شده و در انیمیشن معلق قرار گرفته است. مونیکا که در ابتدا از دیوید ناراحت بود، در نهایت با او گرم ر هوش مصنوعی حل تکالیف می شود و پروتکل چاپ او را فعال می کند. او به دنبال دوست داشتن او در عوض، با تدی، خرس عروسکی رباتیک قدیمی مارتین، نیز دوست می شود.

پس از اینکه مارتین به طور غیرمنتظره ای از بیماری خود درمان می شود و به خانه آورده می شود، او با حسادت دیوید را ترغیب می کند که تکه ای از موهای مونیکا را با یک قیچی کوتاه کند. دیوید همان شب وقتی وارد اتاق والدین خوانده‌اش می‌شود، این کار را انجام می‌دهد، اما مونیکا برمی‌گردد و تقریباً قیچی در چشمانش هوش مصنوعی حل تکالیف فرو می‌رود. وقتی هنری به زخم‌هایش رسیدگی می‌کند، تدی دسته‌ای از موها را از روی زمین برمی‌دارد و در جیبش می‌گذارد. در طول یک مهمانی استخر، یکی از دوستان مارتین با چاقو به دیوید ضربه می زند و برنامه محافظت از خود را آغاز می کند. او به مارتین چنگ می زند و باعث می شود که هر دو در استخر بیفتند و به ته غرق شوند. در حالی که مارتین قبل از غرق شدن نجات می یابد، دیوید متهم به به خطر انداختن افراد زنده است.

هنری مونیکا را متقاعد می کند که دیوید را برای نابودی به سازندگانش برگرداند، با این باور که اگر دیوید قادر به عشق باشد، قادر به نفرت نیز هست. در مسیر، مونیکا در عوض با رها کردن دیوید در جنگلی پر از ضایعات فلزی و مچای منسوخ، از او در امان می ماند. اکنون دیوید تنها با همراهی تدی، ماجراهای پینوکیو هوش مصنوعی حل تکالیف را به یاد می‌آورد و تصمیم می‌گیرد پری آبی را برای تبدیل شدن به انسان پیدا کند، که به اعتقاد او عشق مونیکا را دوباره به دست خواهد آورد.

دیوید و تدی توسط "نمایش گوشت" اسیر می شوند، یک رویداد سیرک مانند که در آن Mecha منسوخ شده قبل از تمسخر جمعیت نابود می شود. دیوید که در شرف نابودی است، برای جانش هوش مصنوعی حل تکالیف دعا می کند و تماشاگران فریب خورده ماهیت واقع گرایانه دیوید، شورش می کنند و به دیوید اجازه می دهند Artificial intelligence to solve homework تا در کنار گیگولو جو، روسپی مردی به نام مچا که پس از فرار از دست مقامات، فرار کند.

بازدید : 27
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 9:33

آنها را وادار به شکستن قوانین خود و ارائه محتوای مغ هوش مصنوعی حل تکالیف رضانه، مضر، گمراه کننده یا حتی غیرقانونی کنید. سازمان‌های هوش مصنوعی از دو طریق به این تهدید پاسخ می‌دهند: یک چیز، جمع‌آوری بازخورد از کاربران در مورد محتوای نامناسب. آن‌ها همچنین در حال بررسی پایگاه‌های اطلاعاتی خود هستند، اعلان‌هایی را که منجر به محتوای نامناسب می‌شوند شناسایی می‌کنند و مدل را در برابر این نوع نسل‌ها آموزش می‌دهند.

اما آگاهی و حتی اقدام تضمین نمی کند که محتوای مضر هوش مصنوعی حل تکالیف از شبکه خارج نشود. سازمان‌هایی که بر مدل‌های هوش مصنوعی ژنتیکی تکیه می‌کنند باید از خطرات اعتباری و قانونی ناشی از انتشار غیرعمدی محتوای مغرضانه، توهین‌آمیز یا دارای حق چاپ آگاه باشند.

با این حال، این خطرات را می توان به چند روش کاهش داد. ماری ال هویک، شریک مک‌کینزی، می‌گوید: «هرگاه از مدلی استفاده می‌کنید، باید بتوانید با تعصبات مقابله کنید و به آن دستور دهید که از منابع نامناسب یا معیوب یا چیزهایی که به آنها اعتماد ندارید استفاده نکند.» چگونه؟ برای یک چیز، بسیار مهم است که داده های اولیه مورد استفاده برای آموزش این مدل ها را با دقت انتخاب کنید تا از محتوای سمی یا مغرضانه جلوگیری کنید. در مر هوش مصنوعی حل تکالیف حله بعد، سازمان‌ها می‌توانند به‌جای استفاده از یک مدل هوش مصنوعی نسل جدید، از مدل‌های کوچک‌تر و تخصصی استفاده کنند. سازمان‌هایی که منابع بیشتری دارند همچنین می‌توانند یک مدل کلی را بر اساس داده‌های خودشان سفارشی کنند تا متناسب با نیازهایشان باشد و تعصبات را به حداقل برسانند.

همچنین مهم است که یک انسان را در جریان نگه دارید (یعنی اطمینان حاصل کنید که یک انسان واقعی خروجی یک مدل هوش مصنوعی ژنرال را قبل از انتشار یا استفاده بررسی می‌کند) و از استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی ژنتیکی برای تصمیم‌گیری‌های حیاتی، مانند مواردی که شامل موارد قابل توجهی است، اجتنا هوش مصنوعی حل تکالیف ب کنید. منابع یا رفاه انسانی

نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که این یک رشته جدید است. چشم‌انداز ریسک‌ها و فرصت‌ها احتمالاً در سال‌های آینده به سرعت تغییر خواهد کرد. همانطور که نسل هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در تجارت، جامعه و زندگی شخصی ما گنجانده می شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که یک فضای نظارتی جدید نیز شکل بگیرد. همانطور که سازمان‌ها با این ابزارها تجربه می‌کنند و ارزش ایجاد می‌کنند، رهبران به خوبی انجام می‌دهند که انگ هوش مصنوعی حل تکالیف شت خود را روی نبض مقررات و ریسک نگه دارند.

درباره QuantumBlack، AI by McKinsey بیشتر بیاموزید.

منشور حقوق هوش مصنوعی چیست؟

طرح اولیه منشور حقوق هوش مصنوعی، که توسط دولت ایالات متحده در سال 2022 تهیه شده است، چارچوبی را برای اینکه دولت، شرکت های فناوری و شهروندان به طور جمعی می توانند از هوش مصنوعی پاسخگوتر اطمینان حاصل کنند، ارائه می دهد. با فراگیرتر شدن هوش مصنوعی، نگرانی‌هایی در مورد عد هوش مصنوعی حل تکالیف م شفافیت بالقوه در مورد عملکرد سیستم‌های هوش مصنوعی ژنرال، داده‌های مورد استفاده برای آموزش آنها، مسائل مربوط به تعصب و انصاف، نقض احتمالی مالکیت معنوی، نقض حریم خصوصی و موارد دیگر ظاهر شده است. این طرح شامل پنج اصل است که کاخ سفید می گوید باید "طراحی، استفاده و استقرار سیستم های خودکار را برای محافظت از [کاربران] در عصر هوش مصنوعی هدایت کند." آنها به شرح زیر است:

حق برخورداری از سیستم های ایمن و کارآمد. سیستم‌ها باید هوش مصنوعی حل تکالیف تحت آزمایش‌های پیش از استقرار، شناسایی و کاهش ریسک و نظارت مستمر قرار گیرند تا نشان دهند که به کاربرد مورد نظر خود پایبند هستند.

محافظت در برابر تبعیض توسط الگوریتم ها. تبعیض الگوریتمی زمانی است که سیستم‌های خودکار به رفتارهای غیرقابل توجیه متفاوت با افراد بر اساس نژاد، رنگ، قومیت، جنس، مذهب، سن و غیره کمک می‌کنند.

محافظت در برابر شیوه‌های داده‌های سوءاستفاده‌کننده، از طریق پادمان‌های داخلی. کاربران همچنین باید در مورد نحوه استفاده از داده هایشان نمایندگی داشته باشند.

حق دانستن اینکه یک سیستم خودکار در حال استفاده است، و توضیح واضح در مورد اینکه چگونه و چرا به نتایجی که بر کاربر تأثیر می گذارد کمک می کند.

حق انصراف و دسترسی به انسانی که بتواند به سرعت مش هوش مصنوعی حل تکالیف کلات را بررسی و برطرف کند.

در حال حاضر، بیش از 60 کشور یا بلوک، استراتژی های ملی حاکم بر استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی دارند (شکل 2). برزیل، چین، اتحادیه اروپا، سنگاپور، کره جنوبی و ایالات متحده از جمله این کشورها هستند. رویکردهای اتخاذ شده از رویکردهای مبتنی بر دستورالعمل، مانند طرح اولیه منشور حقوق آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هوش مصنوعی در ایالات متحده، تا مقررات جامع هوش مصنوعی که با قوانین حفاظت از داده‌ها و امنیت سایبری موجود، مانند قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا که در سال 2024 موعد مقرر است، همخوانی دارد، متفاوت است.

نمایش 2

مقررات مربوط به حکمرانی هوش مصنوعی در سراسر ج هوش مصنوعی حل تکالیف هان متفاوت است.

ما تلاش می کنیم تا افراد دارای معلولیت دسترسی برابر به وب سایت خود را فراهم کنیم. اگر مایل به اطلاعات در مورد این محتوا هستید، خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم. لطفاً به ما ایمیل بزنید: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com

همچنین تلاش‌های مشترکی بین کشورها برای تعیین استانداردهایی برای استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد. شورای تجارت و فناوری ایالات متحده و اتحادیه اروپا برای همسویی بیشتر بین اروپا و ایالات متحده کار می کند. مشارکت جهانی در زمینه هوش مصنوعی که در سال 2020 تشکیل شد، دارای 29 عضو از جمله برزیل، کانادا، ژاپن، ایالات متحده و چندین کشور اروپایی است.

حتی اگر مقررات هوش مصنوعی هنوز در حال توسعه است، سازمان ها باید از هم اکنون برای جلوگیری از خطرات قانونی، اعتبار، سازمانی و مالی اقدام کنند. در محیطی که نگرانی Artificial intelligence to solve homework عمومی وجود دارد، یک گام اشتباه می تواند پرهزینه باشد. در اینجا چهار مورد بدون پشیمانی وجود دارد،

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 204
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 3356
  • بازدید کلی : 9629
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی